مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح نذر آب ۵ در استان قم اجرا شد

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۹:۱۹ ب.ظ

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از اجرای طرح نذر آب ۵ در هفته ملی کودک در قالب برپایی فضای دوستدار کودک، آموزش امداد و کمک‌های اولیه در قالب طرح ملی دادرس، کارگاه پیشگیری اولیه از اعتیاد و آشنایی با مهارت‌های زندگی، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی ورزشی، مشاوره تحصیلی، فردی و خانوادگی و مانور، با مشارکت تیم مداخلات روانی اجتماعی پس از بلایا(تیم سحر) در روستای قمرود استان، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته ملی کودک و لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با جمعیت هلال احمر، اهداف و نحوه فعالیت معاونت امور جوانان، با هماهنگی‌های انجام شده، طرح نذر آب ۵ در مدرسه‌های روستای قمرود استان، به مدت ۲ روز اجرا شد.

 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به مشارکت اعضای تیم مداخلات روانی اجتماعی پس از بلایا، گفت: اعضای تیم سحر معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر امور حمایتی خود را در قالب‌ برپایی فضای دوستدار کودک، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی ورزشی و نقاشی، بازی درمانی کودکان، آموزش انواع کاردستی و نقاشی در زمینه‌های بلایای طبیعی و غیرطبیعی، و اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان، ارائه دادند.
 

وی ادامه داد: همچنین مشاوره تحصیلی، فردی و خانوادگی با حضور مشاور و روانشناس از دیگر فعالیت‌های تیم سحر هلال احمر بود.
 

محمد مصباحی بیان کرد: مباحث امداد و کمک‌های اولیه، پیشگیری اولیه از اعتیاد و آشنایی با مهارت‌های زندگی، مقابله با انواع بیماری‌ها از جمله سالک، هاری و ... از جمله مواردی بود که به دانش آموزان در قالب طرح ملی دادرس(دانش آموزان آماده در روزهای سخت) آموزش داده شد و مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری نیز برگزار شد.
 

لازم به ذکر است؛ مدیر عامل، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، معاونان و مسئولان جمعیت هلال احمر استان قم، ضمن بازدید از روند اجرای طرح نذر آب ۵ و خداقوت به کادر مدرسه‌ها، با اهدای جوایز به برندگان مسابقه‌ها، به شادی کودکان، افزودند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی