مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

محسن اوروجی مدیر کل مدیریت بحران استان قم در پیامی ۱٤ آبان ماه، هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در متن این پیام آمده است:


پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) می‌فرماید:

خداوند جوانی را که جوانی خود را در اطاعت خدا سپری کند دوست دارد.


جوانان سرمایه‌های اصلی هر کشوری هستند و وجودشان برای هر سرزمین و خانواده برکت و رحمتی است از جانب خداوند متعال و این برکت زمانی بیشتر رُخ می‌نماید که این جوانان در مسیر خیر و نیکی و صلح و انسان دوستی گام بردارند.


خدا را شاکریم که خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که از این جوانان بسیار دارد. نمونه بارز این جوانان، اعضای خدوم و پویای سازمان جوانان هلال احمر در سراسر کشور هستند که در زمان نیاز جامعه به آن‌ها در حوادث و بلایا، در راستای حمایت از سلامت و زندگی بشر تلاش می‌کنند.


این جانب فرارسیدن هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر را به همه این جوانان خدوم عزیز و کسانی که در جامعه اسلامی ما کمر همت بسته‌اند چه در تند باد حوادث و چه در زمان‌های دیگر با خدمتی صادقانه و جهادی ایرانی آبادتر را برای همه بسازند و در جهان نیز پرچم‌دار صلح و انسان دوستی باشند تبریک و تهنیت عرض نموده و دوام توفیقاتتان را از درگاه باری تعالی و ساحت مقدس ولیعصر (عج) خواستارم.


محسن اوروجی

مدیرکل مدیریت بحران استان قم

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی