مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری نشست صمیمی معاون امور جوانان، پرسنل و اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با مسئول کمیته بانوان و خانواده و عضو شورای فرهنگی شورای شهر، در هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی بیان کرد: در هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، نشست صمیمی معاون امور جوانان، پرسنل و اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با مسئول کمیته بانوان و خانواده و عضو شورای فرهنگی شورای شهر، برگزار شد.
 
 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در ادامه گفت: در این نشست، معاون امور جوانان و پرسنل گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، عام‌المنفعه و بشردوستانه معاونت امور جوانان ارائه دادند و تعدادی از اعضاء نیز با بیان دیدگاه‌های خود، به مشکلات جوانان پرداختند.
 
 
در پایان نیز مسئول کمیته بانوان و خانواده و عضو شورای فرهنگی شورای شهر ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان جوانان و تشکر از حضور پرسنل و اعضاء در جلسه، از خدمات و فعالیت‌های معاونت امور جوانان تقدیر و تشکر کرد.
 
 
نیازمند با ابراز امیدواری افزود: دستگاه‌های متولی فرهنگ استان و همچنین شورای شهر همکاری و پشتیبانی بیشتری از فعالیت جوانان هلال احمر داشته باشند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی