مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه قم، در پیامی ۱٤ آبان ماه، هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در متن این پیام آمده است:

سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را گرامی داشته، به جوانان عزیز هلال احمر تبریک و شادباش می‌گویم.


جوانی درخشان‌ترین فصل شکوفایی آدمی و مرحله‌ای بسیار راهبردی در زندگی انسان است و انسان در این مرحله لبریز از انرژی و نشاط و نیرو و تحرک و در منطق اسلام نوجوانی و جوانی دارای امتیازات مهمی است و از سوی دیگر نیروی عظیم جوان جامعه‌، منبع جوشان و محور توانمندی جامعه به شمار می‌آید و سلامت و پیشرفت و شکوه آن بر عزت جامعه می‌افزاید.


نسل جوان جامعه ما در عصر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پس از آن در میدان‌های گوناگون خوش درخشیده و افتخارات بزرگی را رقم زده است و یک نمونه آن حضور در خدمت مردمی و گسترده هلال احمر است و مبدأ برکات فراوان بوده است و امیدوارم همچنان این سازمان و جمعیت هلال احمر با همت مردم عزیز و جوانان سرافراز میهن اسلامی مسیر رشد و تعالی را بپیماید.


سلامت و عزت همه عزیزان را از خداوند مهربان خواستارم.


علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه قم

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی