مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همایش «جوانان در مسیر تعالی» به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر با حضور دبیر کل، دکتر گل فشان، معاونان و روسای ستادی و استانی هلال احمر ۱۸ آبان، در قم، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: شهدای امدادگر در دوران دفاع مقدس با داشتن روحیۀ ایثار و فداکاری، جان خود را برای نجات جان مجروحین به خطر می‌انداختند و در این راه با شهادت خود، با خداوند متعال معامله کردند.
 
دکتر سلیمانی، تشکیل کانون غنچه‌های هلال احمر را یکی از بهترین هدف گذاری‌های این جمعیت دانست و گفت: آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر می‌بایست از مهدکودک‌ها شکل بگیرد چرا که دشمنان در شرایط سخت و فرآیندهای مختلف از مهدکودک‌ها برای پرورش، آموزش و آیندۀ کشور خود برنامه‌ریزی می‌کنند.
 
وی افزود: با همت و تلاش همه اعضا و مسئولان جمعیت هلال احمر برای تعالی این جمعیت و تحقق اهداف آن که دوستی، برادری، جهان شمولی‌‌ و کاهش آلام بشری است برنامه ریزی هدفمند داشته و بستر این حرکت را فراهم کنیم.


جوانان موتور محرکه جامعه
سلیمانی با اشاره به هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان اظهار کرد: جوانان موتور محرکه جامعه محسوب می‌شوند چرا که وقتی مسئولیتی بر عهدۀ جوانان گذاشته شد به درستی آن را به اتمام می رسانند.  جوانان هلال احمر در حوادث و بلایای طبیعی با پوشیدن کاور مقدس و آرام‌بخش هلال احمر، در راه خدمت به مردم جان‌فشانی کردند و در تداوم راه شهیدان، علی‌رغم هجمه‌ها و ناجوانمردی‌های دشمنان اسلام و انقلاب در عرصه‌های مختلف، نماد ایثار و فداکاری و مروج این فرهنگ مقدس هستند.
 
دبیر کل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: مهم ترین وظیفۀ مسئولان، باور داشتن و درک جوانان با همۀ علایق و سلایق و حمایت از آن‌ها و فراهم کردن بستر و زمینه‌های لازم در جهت تعالی آنان و اهداف مورد نظر جامعه است که در این زمینه جمعیت هلال احمر به درستی ایفای نقش کرده و به جوانان اعتماد کرده است.
 
لازم به ذکر است؛ در پایان این همایش، با حضور دبیر کل و جمعی از مسئولین کشوری و استانی جمعیت هلال احمر از طرح‌های اعطای حکم فرماندهان تیم‌های سحر، اعطای حکم مربیگری تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد، آغاز طرح یازدهمین دوره طرح دادرس و آموزش مدیران ٦۰ کانون طلاب رونمایی و همچنین از رابطین فعال ادارات همکار با جمعیت هلال احمر، مدرسین، اعضای فعال جوانان، امدادگران و داوطلبان و همچنین نفرات برتر مسابقات ورزشی خواهران با اهدای هدایایی تجلیل شد.
 
یادآور می شود؛ کیک یادبود ۷۵ سال فعالیت سازمان جوانان توسط دبیر کل جمعیت هلال احمر بریده شد و همچنین تمرین غنچه‌های هلال احمر در محوطه ورودی تالار مرکزی شهر قم و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های جوانان از جمله برنامه‌هایی بود که در حاشیۀ همایش «جوانان در مسیر تعالی» برگزار شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی