مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی کشور همزمان با سراسر کشور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه شهید علمداری شهر جعفریه شهرستان جعفرآباد در دو محور «پناهگیری صحیح» و «خروج اضطراری» اجرا شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اعلام این خبر گفت: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی کشور امروز صبح همزمان با سراسر کشور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی شهرستان جعفرآباد به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه شهید علمداری شهر جعفریه شهرستان جعفرآباد اجرا شد و اولیا و مربیان، معلمان و دانش آموزان روش‌های صحیح پناهگیری وخروج اضطراری را تمرین کردند.
 
وی افزود: این مانور با همکاری دستگاه‌های امدادی همچون هلال احمر، اورژانس، سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش، فرمانداری، آتش نشانی، شهرداری و اعضای شورای شهر جعفریه و اداره کل مدیریت بحران اجرا شد.
 
وی در ادامه به اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان پسرانه شهید صدر شهرستان کهک اشاره کرد و گفت: طبق یک ‏سناریوی فرضی و با همکاری ۲۲ نفر از امدادگران و نجاتگران، دو تیم واکنش سریع و آنست از استان قم، امدادگران و نجاتگران شهرستان کهک، این مانور در بخش‌های مختلف اسکان اضطراری و برپایی چادر، حمل مصدوم ، تخلیه اضطراری و جستجو و نجات در جاده به نمایش گذاشته شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی