مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل هلال‌احمر قم از اجرای مانور فرضی زلزله در یکی از ‏دبیرستان های پسرانه شهرستان کهک به مناسبت ۸ آذرماه، روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۸ آذر ماه، روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس، با هماهنگی آموزش و پرورش ‏شهرستان کهک، مانور فرضی زلزله در دبیرستان پسرانه شهید صدر این شهرستان اجرا شد.


وی افزود: با توجه به این که پیشگیری از آسیب‌ها و بالایای طبیعی در کنار آسیب‌های اجتماعی در راس فعالیت‌های هلال‌احمر قرا دارد، طبق یک ‏سناریوی فرضی، مانور زلزله  با همکاری ۲۲ نفر از امدادگران و نجاتگران، دو تیم واکنش سریع و آنست از استان قم، امدادگران و نجاتگران شهرستان کهک اجرا شد.


وی ادامه داد: در این مانور، امدادگران و نجاتگران، فعالیت‌ها و مهارت‌های امدادی خود در زمینه‌های اسکان اضطراری و برپایی چادر، حمل مصدوم ، تخلیه اضطراری  و جستجو و نجات در جاده را به نمایش گذاشتند.‏

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی