مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تقدیر از پرستاران داوطلب فعال هلال احمر در قم

پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۶ ق.ظ

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) اسوهٔ صبر و استقامت و گرامیداشت روز پرستار، نشست صمیمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با پرستاران داوطلب فعال این جمعیت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به مناسبت میلاد  با سعادت حضرت زینب کبری(س) اسوهٔ صبر و استقامت و گرامیداشت روز پرستار، نشست صمیمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با پرستاران داوطلب فعال در برنامه‌های مختلف جمعیت از جمله کاروان‌های سلامت استانی و خارج از استان، کاروان‌های درمانی در موکب‌های اربعین حسینی، کارگاه‌های سلامت محور در روستاهای کم برخوردار و غیره برگزار شد.


 در این نشست که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونین و مسئولین هلال احمر استان نیز حضور داشتند، محمدرضا بهرامی ضمن خیرمقدم و تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) از تلاش‌های خستگی ناپذیر و ایثار و فداکاری پرستاران داوطلب  تشکر و قدردانی کرد و از آنان خواست تا همواره زینب گونه در راستای اهداف بشر دوستانه به هم وطنان خود خدمت کنند.


در ادامه حجت‌الاسلام فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم، به سیره حضرت زینب(س) اشاره کرد و حرفهٔ پرستاری را مقدس برشمرد و این روز را به پرستاران تبریک گفت. 


گفتنی است: در پایان این نشست صمیمی از زحمات پرستاران داوطلب هلال احمر استان قم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد. 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی