مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» در دو محور «نحوه صحیح پناه‌گیری» و «خروج اضطراری» در استان، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» با مشارکت ۸ هزار و ۱٤۰ دانش آموز و حضور جمعی از مسئولین استانی، در ۸ آذر ماه روز ایمنی در برابر زلزله، در قم اجرا شد.


وی با توجه به اجرای این مانور در ۱۳۸ مدرسه قم، بیان کرد: ۱۰۰ مدرسه ویژه ۳ هزار نفر از دادرسان و ۲۵ مدرسه سازمان دانش آموزی و داوطلب با حضور ۳ هزار و ۸۰۰ دانش آموز، همزمان با سراسر کشور مانور زلزله را اجرا کردند.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در ادامه گفت: مانور فرضی زلزله با مشارکت اعضای کانون‌های دانش‌آموزی با حضور ٦۰۰ نفر از ۵ مدرسه در شهرستان جعفرآباد، ٤٤۰ نفر از ۵ مدرسه در بخش کهک و ۳۰۰ نفر از ۳ مدرسه در بخش خلجستان نیز همراه بود.


محمد مصباحی درباره محورهای اجرا شده در این مانور یادآور شد: نحوه صحیح پناه‌گیری و خروج ایمن در هنگام حادثه از محورهای اصلی در راستای اجرای مانور زلزله بود که اولیاء و مربیان، معلمان و دانش آموزان آن‌ها را تمرین کردند.


وی افزود: اسکان اضطراری و برپایی چادر، حمل مصدوم، جستجو و نجات در جاده نیز از دیگر محورهای نمادین این مانور بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی