مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در پیامی با گرامیداشت یاد و نام شهدای دانشجوی ۱۶ آذر، این روز به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص اعضای کانون‌های دانشجویی هلال احمر تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
من همه‌ دانشجویان را به «دانشجویی» به معنای واقعی کلمه - یعنی دنبال علم رفتن - و به فعالیت های متناسب با دانشجویی دعوت می‌کنم؛ چه فعالیت‌های اجتماعی، چه فعالیت‌های سیاسی. «مقام معظم رهبری»
 
روز دانشجو روز آگاهی، حقیقت جویی و عدالت خواهی است؛ یادمان دانشجویان شهید سرفراز در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و تمامی دانشجویان مبارز و دریادلی که در سال های بعد، با آگاهی بخشی، مسئولیت پذیری و مجاهده‌ای خستگی ناپذیر به تحقق این انقلاب بزرگ یاری رساندند و با نگاه تیزبین و هوشیار خود مدافع و محافظ آرمان‌های والای آن باقی ماندند.
 
بی تردید دانشجویان و دانشگاهیان همواره از تأثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ایجاد شور و شعور بوده‌اند و در تاریخ معاصر ایران نیز کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته‌اند. دانشجویانی که در حال حاضر با حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی و با تلاش علمی و فرهنگی، زمینه ساز پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی شده‌اند.
 
همچنین دانشجو به عنوان نیروی فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور و دانشگاه به مثابه خاستگاه عقلانیت، می تواند ایجاد کننده و ضامن حرکت رو به رشد و توسعه کشور مبتنی بر درایت، منطق، صمیمیت و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام باشد و بدین ترتیب بتواند افق‌های جدید و گسترده‌ از فرهنگ و دانش را به روی خود و جامعه ـ بیش از پیش ـ بگشاید.
 
امروزه اعضای کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال احمر به عنوان عالی ترین مهد بشردوستی با تأسی از شهدای دانشجو به عنوان طلایه داران جهاد علمی و سفیران انسان دوستی، با امتزاج علم و ایمان و پیوند مهر و اندیشه، خودباورانه در مسیر انسانیت تلاش و خدمت کرده و بر سبیل بشردوستی مستدام شده‌اند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، ۱۶ آذر، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان به ویژه اعضای کانون‌های دانشجویی و دانشجویان دانشگاه علمی کابردی هلال احمر استان قم و سایر دانشجویان دانشگاه‌های کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان موفقیت‌های روز افزون برای این رزم‌آوران عرصه علم و دانش را خواستارم.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی