مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست هم اندیشی دبیران، سرتیم‌های امدادی و اعضای فعال کانون دانشجوبی هلال احمر قم با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم نشست هم اندیشی دبیران، سرتیم‌های امدادی و اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر، معاون امور جوانان و رئیس اداره و کارشناس کانون‌های دانشجویی هلال احمر قم، در پی گرامیداشت روز دانشجو، در مرکز امور جوانان برگزار شد.
 
در ابتدای نشست، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم ضمن خیر مقدم و تبریک روز دانشجو به اعضا، گزارشی از روند اجرای فعالیت‌های ابتکاری و ابلاغی کانون دانشجویی هلال احمر در زمینه‌های سلامت محور، جذب و سازماندهی، فرهنگی مذهبی، امدادی آموزشی، بشردوستانه و ماه نگار در سال ۱٤۰۱ ارائه داد.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم  نیز در ادامه بیان کرد: ۱٦ آذر ماه که با هفته بسیج آغاز می‌شود و روز جهانی داوطلب که نیز در این ماه است، ماه دانشجویان می‌باشد.
 
بهرامی ادامه داد: ما از اولین کسانی بودیم که از سال ۱۳۸۰ امدادگران خود را برای امدادرسانی به کشورهای دیگر می‌فرستادیم. دانشجویان کانون دانشجویی هلال احمر نیز در شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های ارزنده‌ای همچون غربالگری و واکسیناسیون، در زمان تعطیلی دانشگاه‌ها و وضعیت بحرانی کشور انجام دادند. انتظار من از آن‌ها این است که تمام شرایط هلال احمر را بدانند و چراغ راهی برای ما باشد.
 
در این نشست همچنین برنامه‌های پیشنهادی و اجرایی آتی دبیران و سرتیم‌های امدادی این کانون مطرح شد و مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

 در پایان، از دبیران، سرتیم‌ها و اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر، با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی