مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کارگاه نصب و راه اندازی چادرهای هلال احمر در بحران، با حضور بیش از ٤۰ نفر در کانون طلاب مدرسه علمیه امراللهی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی گفت: به مناسبت هفته ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالروز زلزله بم، کارگاه آموزشی نصب چادرهای هلال احمر در بحران به صورت آموزش تئوری و عملی، با حضور بیش از ٤۰ طلاب در کانون طلاب هلال احمر مدرسه علمیه امراللهی برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: انسان موجودی است که برای بقای خویش از گزند روزگار ابتدا به سرپناه روی آورد و به دنبال آن در پی ایمن سازی برای حفاظت، آن را مقاوم ساخت و به مسکن تبدیل کرد.

در شرایط اضطراری پس از وقوع سانحه، به خصوص هنگام بی‌خانمانی و آوارگی ناشی از جنگ، زلزله و …، چادر به­ عنوان اولین و متداول­‌ترین سرپناه به نیازهای انسان است.


وی با اشاره به نامگذاری پنجم دی‌ماه به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی مصادف با سالروز زلزله بم، افزود: با توجه به ضرورت آگاه‌سازی و ارتقای فرهنگ عمومی در خصوص زلزله، با نامگذاری این روز، فرصتی فراهم شده است تا هر ساله با برگزاری برنامه‌­ها و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی متنوع در این روز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چند ده هزار قربانی این فاجعه اسفناک، زمینه ارتقای آگاهی عمومی و شاخص‌های ایمنی در برابر زمین­‌لرزه، در کشور فراهم شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی