مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، از ارائه خدمات درمانی و فرهنگی مذهبی به ساکنان منطقه محروم و کم برخوردار شهرک لبن استان در اردوی جهادی، به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قـم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به همت ٤۰ نفر از اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی قم، در منطقه محروم و کم برخوردار شهرک لبن استان قم‌، اردوی جهادی درمانی و فرهنگی مذهبی یک روزه برگزار کردند.
 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اشاره به ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۸۰ نفر در این اردوی جهادی بیان کرد: در این اردو مراجعین توسط پزشکان متخصص و پرستاران با ارائه دارو ویزیت شدند و ۱۰ نفر نیز از مشاوره بهره‌مند گشتند.
 
وی با توجه به ایجاد فضای دوستدار کودک با حضور اعضای تیم مداخلات روانی اجتماعی پس از بلایا(تیم سحر)، اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ کودک از بخش‌های بازی با کودکان، برگزاری مسابقه، نقاشی درباره حضرت فاطمه زهرا(س) و اهدای جوایز به آن‌ها، در اردوی جهادی بهره مند شدند.
 
محمد مصباحی با اشاره به توزیع  ٤۰ بسته گوشت بین نیازمندان این منطقه محروم، اظهار داشت: عوامل اجرا کننده اردوی جهادی ضمن اجرای این طرح بشردوستانه، برنامه‌های مذهبی از جمله اقامه نماز جماعت و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بی‌بی دو عالم را برگزار کردند.
 
لازم به ذکر است؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم ضمن بازدید از برنامه، از ارائه خدمات این مجموعه قدردانی کرد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی