مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از بهره‌مندی بیش از ۳٤ هزار نفر از اعضای جوان و نوجوان استان از طرح‌های غنی سازی اوقات فراغت در ۹ ماه نخست سال ۱٤۰۱ خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیات هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همچون سال‌های گذشته، در سال ۱٤۰۱ نیز نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، مهارت‌ افزایی و برنامه ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضاء در راستای جذب نوجوانان و جوانان استان در فعالیت‌های بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی اقدام کرد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به محور‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، هنری، ورزشی، جشنواره‌ها و برنامه‌های مذهبی، بیان کرد: در ۹ ماه نخست سال جاری، ۲۱۸ دوره در تمام روزهای هفته در دو نوبت صبح و عصر برای خواهران و برادران برگزار شد و ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از اعضاء و جوانان استان از آن استقبال کردند.


وی ادامه داد: همچنین جشنواره‌ها و مراسم‌های هیأت حضرت علی اکبر (ع) نیز در مدت یاد شده، با مشارکت ۱۲ هزار نفر از جوانان و نوجوانان برگزار شد.


محمد مصباحی افزود: مهمترین جشنواره برگزار شده در طی این مدت جشنواره «رفیق خوشبخت ما» و پویش ملی «چلچراغ» با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با استقبال پرشور بیش از ۱۱ هزار نفر جوانان و نوجوانان قم در سال جاری اجرا شد. 


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: ٤۸٦ عنوان برنامه دوره آموزشی و فعالیت‌های فوق برنامه از ابتدای سال ۱٤۰۱ در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان در معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، برگزار شد و بیش از ۳٤ هزار نفر از این دوره‌ها بهره‌مند گشتند.


وی خاطر نشان کرد: اعضای فعال شرکت کننده در برنامه‌های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از تخفیف پرداخت شهریه دوره‌های آموزشی این مرکز، بهره‌مند خواهند بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی