مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از افتتاح کانون طلاب هلال احمر مدرسه علمیه فاطمی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، کانون طلاب هلال احمر مدرسه علمیه فاطمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، محمد مصباحی معاون امور جوانان، کارشناس و مسئول کانون‌های طلاب هلال احمر استان و همچنین حجت الاسلام موذنی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین شیرازی مدیر این مدرسه و حجت الاسلام والمسلمین دهقان معاونت تذهیب، افتتاح شد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم با اشاره به رویکردهای مهم اهداف هلال احمر بیان کرد: توانمند سازی طلاب در امر آموزش، امداد تخصصی و دوره‌های تربیت مربی در راستای اهداف هلال احمر در سطح کشور، نقش مؤثر و حضور طلبه‌ها در تسکین آلام مردم آسیب دیده در حین حوادث، تلفیق آموزه‌های دینی و دانش روانشناسی در تقویت و اثر گذاری حمایت‌های روانی در حوادث طبیعی، نقش باورهای دینی در پیشگیری و کاهش اثرات بلایای طبیعی و بیان شیوه‌ها و راهکارهای تقویت تعامل کانون‌های طلاب هلال احمر با سایر کانون‌ها به منظور نهادینه شدن نقش آن‌ها در هدایت معنوی جوانان عضو، از جمله رویکرد‌ها و ظرفیت‌های مهم است.


وی در تشریح فعالیت کانون‌های طلاب هلال احمر اظهار داشت: این کانون‌ها برای جذب، آماده‌سازی و به کارگیری طلاب علاقه‌مند که در مدرسه‌ها و حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل می‌باشند تشکیل شده است.


در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موذنی گفت: طلاب علوم دینی به واسطه ارتباط مستقیم با مردم و اعتماد و اقبال عمومی نسبت به آن‌ها و نیز حضور مؤثر و ارزشمند آن‌ها در دورترین نقاط کشور و روستاها می‌توانند پیام آوران موفقی در عرصه ترویج اندیشه‌های بزرگی همچون نوع دوستی، مهرورزی، خدمات بشردوستانه و … در بین مردم باشند.


 مدیر مدرسه فاطمی نیز نکاتی درباره کلاس‌ها و فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه عنوان کرد.


در پایان این مراسم، اتاق کانون طلاب هلال احمر در مدرسه فاطمی توسط حجت الاسلام رضوی نیا معاونت اجرایی مدرسه و حجت الاسلام فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه افتتاح شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی