مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تجمع بزرگ مرهم برای غزه با حضور پرشور امدادگران، جوانان، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آنچه که امروز در فلسطین می‌گذرد مایه تأسف و تأثر است، گفت: اختلاف میان مسلمانان فلسطین و صهیونیست‌ها یک اختلاف ساده، قومی و قبیله‌ای نیست و میان ماجرای فلسطین و سایر درگیری‌های موجود در جهان تفاوت‌های بسیاری وجود دارد، یهودیان برای مسلمانان حق حیات قائل نیستند و صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که با تسلط بر فلسطین خواهند توانست آینده جهان را به دست گیرند و حمایت دولت‌های مستکبر جهان از صهیونیست‌ها ناشی از همین ایده است که آنان تصور می‌کنند که با استقرار دولت صهیونیست در منطقه می‌توانند بر کشورهای منطقه مسلط باشند اما هر در حوادث غزه مشاهده شد که آنان کور خوانده‌اند.


 حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: جوانانی که روزی با سنگ از خود دفاع می‌کردند، امروز در سایه ایستادگی، مقاومت و پیروی از راهنمایی‌های انقلاب اسلامی به قدرتی دست یافته‌اند که می‌توانند جنایتکاران را در سر جای خودشان بنشانند.


وی ادامه داد: صهیونیست‌ها که اجدادشان همان یهودیان زمان پیامبر بودند خانه‌های خود را با دست خود خراب کردند که این خانه‌ها به دست مسلمانان نیافتد و امروز هم به حول و قوه الهی این اتفاق خواهد افتاد و به‌زودی روزی می‌رسد که مهاجرت معکوس یهودیان رقم زده خواهد شد و از سرزمین‌های اشغالی به سرزمین‌های خودشان برخواهند گشت اما تا قبل از آن زمان وظیفه همه مسلمانان و آزادگان جهان این است که برابر جنایات رژیم صهیونیستی عکس‌العمل نشان دهند و هر کسی با هر ابزاری برابر تهاجمات واکنش داشته باشد. 


در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق‌پور زییس ستاد فلسطین و جانشین جامعة‌المصطفی  با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت، دشمن را به پرتگاه نزدیک کرده است، عنوان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب ما نزدیک فتح قله هستیم و استکبار جهانی نزدیک پرتگاه است و دشمن انحراف افکار عمومی را دنبال می‌کند تا بتواند شرایط میدان را به نفع اسرائیل تغییر دهد اما جهان متوجه این ترفند شده است.


 وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم و امدادگران و داوطلبان هلال احمر با برگزاری اجتماعات مختلف آمادگی خود را برای حمایت از مظلومان دنیا به ویژه فلسطین اعلام کرده و در این مقاومت هم اجر دنیا و آخرت قرار دارد.


لازم به ذکر است: قرائت بیانیه انزجار جمعیت هلال احمر از جنایت‌های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی توسط بهرامی مدیر عامل هلال‌احمر استان قم  و همخوانی اعضاء و داوطلبان با قرائت نوحه‌ای با مضمون مظلومیت مردم غزه و فلسطین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


در پایان مسئولین با حضور در مزار شهید امدادگر مدافع حرم، مهدی ایمانی با آرمان‌های این شهید بزرگوار تجدید پیمان کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی