مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست مسئولین جمعیت هلال احمر و مسئولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم به منظور ضرورت هماهنگی فعالیت‌های کانون هلال احمر دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه و ضرورت هماهنگی فعالیت‌های کانون هلال احمر دانشگاه فنی و حرفه‌ای، نشست مسئولین جمعیت هلال احمر و مسئولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در این دانشگاه برگزار شد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن توضیح درباره فعالیت‌ها و خدمات هلال احمر، بیان کرد: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به تخصص‌های مختلف، می‌توانند در برنامه‌های هلال احمر از جمله بشردوستانه و جهادی حضور داشته باشند و از خدمات آموزشی بهره‌مند شوند.


در ادامه; رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه فنی و حرفه‌ای انگیزه دانشجویان برای شرکت در برنامه‌های عام المنفعه و همچنین همکاری بین جمعیت هلال احمر، این دانشگاه امکان برگزاری برنامه‌های مختلف را دارد.


گفتنی است; در این نشست، محمد رضا بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر، محمد مصباحی معاون امور جوانان، بکایی مسئول حراست، محمد قادری کارشناس کانون‌های دانشجویی هلال احمر، دکتر فاضلی رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای و شهریاری معاون فرهنگی این دانشگاه، حضور داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی