مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به مناسبت گرامیداشت هفتاد و ششمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، همایش «یقه‌ آبی‌ها» با حضور معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان کشور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر، معاون امور جوانان، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، مدیر اداره کل مدیریت بحران، مدیر کل نهاد کتابخانه‌ها، رؤسای شعبه‌های جعفریه و دستجرد، و جمعی از مسئولین استان قم و اعضای فعال معاونت امور جوانان، در استان قم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در گرامیداشت فرارسیدن هفتاد و ششمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، همایش «یقه‌ آبی‌ها» با حضور معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان کشور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر، معاون امور جوانان، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، مدیر اداره کل مدیریت بحران، مدیر کل نهاد کتابخانه‌ها، رؤسای شعبه‌های جعفریه و دستجرد، و جمعی از مسئولین استان قم و اعضای فعال معاونت امور جوانان، در استان قم برگزار شد.


در ابتدا مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفتاد و ششمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، با اشاره به سخنان رئیس سازمان جوانان اظهار کرد: در سال گذشته کاشت بیش از صد هزار نهال توسط اعضای جمعیت هلال احمر در عرض نوزده دقیقه در سطح ملی در گینس ثبت شد که با افتخار پنج هزار نهال در استان قم با همکاری اداره کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی کاشته شد.


محمد رضا بهرامی با اشاره به اجرای اصول و اهداف تا اردی‌بهشت ماه سال آینده، گفت: جذب حداکثری در معاونت امور جوانان هلال احمر، توسعه کمی و کیفی کانون‌های جوانان و خانه‌های هلال در حوزه‌های مختلف، تحول اساسی در ارائه خدمات جمعیت هلال احمر در حوزه معاونت امور جوانان را با رفاقت و همدلی تا اردی بهشت ماه سال آینده برای دستیابی به اهداف عالی در معاونت امور جوانان هلال احمر خواهیم داشت.


وی در این مراسم ضمن تبریک یک سالگی باور (باشگاه آموزش و رسانه)، کسب رتبه سطح یک خوب استان قم را در ارزیابی عملکرد باشگاه آموزش و رسانه کشور را افتخار دانست و همکاری اعضای باور استان قم با معاونت‌های استان به منظور پوشش رسانه‌ای را ستود.


معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان استان قم، بیان کرد: داستان سازمان جوانان هلال احمر در حول محور واژه‌ایست که با کارورزی انسان را برای بهتر شدن در جامعه آماده می‌کند.

در محیط خانواده دایره رشد و امتحان، در محدوده آن است اما انسان باید برای موفق شدن در جامعه، در مسیر فعالیت‌های اجتماعی قرار گیرد.


دکتر سید علی منیری ادامه داد: شما با گام گذاشتن در مسیر هلال احمر، علاوه بر رشد خود و دیگران به نجات جامعه نیز اندیشیدید زیرا جامعه آینده ما در دست شماست.


وی افزود: دوران جوانی به طرفة العینی یا شتاب خواهد گذشت. هر چقدر شما آزمون و خطا و یادگیری انجام دهید، در آینده انسان بهتری خواهید بود.


معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان کشور گفت: بخشی از مدیریت ذاتی و بخش دیگر اکتسابی است. فرصت کار اجتماعی و مدیریت کردن را از دست ندهید زیرا شما یکی از مدیران ارشد استان یا کشور در آینده هستید.


وی در پایان از تلاش‌های ارزشمند کارشناسان و اعضاء در انجام فعالیت‌های حوزه معاونت امور جوانان هلال احمر و رسانه تقدیر کرد و آن را نشان از فعالی و پویایی استان قم دانست.


در ادامه این همایش; دبیر مجمع استان قم به اختصار گزارشی از فعالیت‌ معاونت امور جوانان در محور‌های; طرح ملی یاس، تیم‌های سحر، طرح ملی دادرس، اردوهای جهادی، طرح‌های ابتکاری و ...، ارائه داد.


در این همایش به مناسبت گرامیداشت هفتاد و ششمین سالروز سازمان جوانان، داوطلب افتخاری آقای محمد عقیلی رئیس هیأت اتومبیلرانی استان قم به عضویت هلال احمر درآمد.


سرود خوانی گروه سرود «ساقی کوثر» درباره «هلال احمر»، اجرای تئاتر «یقه آبی‌ها» توسط اعضای معاونت امور جوانان، خاطره گویی یکی از پیشکسوتان جوانان، تقدیر از خانواده‌های اعضای متوفی معاونت امور جوانان در سال گذشته در قالب طرح «یاد یاران»، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.


در پایان; به پاس تقدیر از فعالیت‌های اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی