مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم با حضور در جمع جوانان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با آن‌ها گفت‌و‌گو و از کلاس‌های آموزشی این مرکز، بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، فرمانده انتظامی استان قم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سپاس از مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر قم، بیان کرد: این نشست فرصتی شد تا از مجموعه تلاش‌ها و مجاهدت‌های معاونت امور جوانان در حوزه جمعیت هلال احمر که در شرایط سخت شاهد زحمات و تلاش‌های اعضای آن در خدمت به مردم و آسیب‌دیدگان است، تشکر کنیم.


محمد رضا میرحیدری در ادامه گفت: هلال احمر از دستگاه‌های همکاری است که در بحران‌ها، حوادث غیرمترقبه، جاده‌ها و محورها با رقابت خوب داوطلبانه، خدمت‌رسانی می‌کند که شاهد پیشرفت شما هستیم.


وی با اشاره به گزارش ارائه شده، اظهار کرد: باعث خوشحالی ماست که امسال ۱۲ هزار نفر در ۱۳۰ کانون فعال، در برنامه‌های مختلف معاونت امور جوانان هلال احمر قم شرکت کردند و دانش خود را افزایش دادند.


فرمانده انتظامی استان قم گفت: تفاوت جمعیت هلال احمر با سایر دستگاه‌های اجرایی، فرا ملی بودن آن است. ارزش خدمت‌رسانی داوطلبان به آسیب دیدگان و مردم جامعه، قابل توصیف نیست. 


محمد رضا میرحیدری افزود: داوطلبان با نگاه بسیجی برای خدمتگزاری از یکدیگر سبقت می‌گیرند.


وی بیان کرد: بین جمعیت هلال احمر و پلیس باید همزبانی شکل گیرد تا اقدامات‌مان در زمینه‌هایی که آسیب‌پذیری بیشتری دارد مؤثر باشد و جامعه‌ای که دچار مشکل شده است، تقویت شود.


وی ادامه داد: با تربیت مربی و مددجویان در محلات آسیب دیده می‌توانیم آن‌ها را جذب و بیمه کنیم تا بتوانیم در برابر وسوسه‌های مخرب و پدیده‌های مختلفی همچون مواد مخدر تهدیدات را مهار کنیم تا عامل منفی جامعه نباشند.


فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: امروزه نظام استکباری با برنامه‌ریزی‌های متعدد برای جوانان و مردم ما، هدف‌های متنوعی را دنبال می‌کنند و بر اثر غفلت خانواده‌ها و مسئولین، سهم بزرگی از جوانان در این راه آلوده و به معضلی برای جامعه تبدیل می‌شوند.


وی افزود: فرد به جای کاربرد دانش در مسیر پیشبرد جامعه خود، برای دستیابی به مادیات و سودآوری‌ها مانند فعالیت در بخش سایبری، مجرم می‌شود.


محمد رضا میرحیدری خاطر نشان کرد: تقویت تشکل‌ها و ایجاد فرصت برای جوانان، به ارتقاء سطح امنیت و نظم جامعه کمک می‌کند و باعث تبدیل آن‌ها به جوانانی می‌شود که در رفع مشکلات مردم تأثیرگذار هستند.


وی ضمن آرزوی توفیق برای همه جوانان دنیا، بیان کرد: امیدوارم زمینه ساز جامعه‌ای دینی و موفق برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی