مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۳ نفر از جوانان و نوجوانان استان از طرح‌های غنی سازی اوقات فراغت در نُه ماه نخست سال ۱٤۰۲ خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی اظهار کرد: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همچون سال‌های گذشته، در سال ۱٤۰۲ نیز نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، مهارت‌ افزایی و برنامه ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضاء در راستای جذب نوجوانان و جوانان استان در فعالیت‌های بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی اقدام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به محور‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، هنری، ورزشی، جشنواره‌ها و برنامه‌های مذهبی، بیان کرد: در نُه ماه نخست سال جاری، ۳۸۳ دوره در تمام روزهای هفته در دو نوبت صبح و عصر برای خواهران و برادران برگزار شد و ۲۳ هزار و ۵۳ نفر از اعضاء و جوانان استان از آن استقبال کردند.

وی در ادامه گفت: ۵ همایش و نشست علمی با حضور هزار و ۳۵۸ نفر و ۱۲۵ برنامه بشردوستانه، فوق برنامه و پیشنهادی، با مشارکت ۱۰ هزار و ۱٦۸ نفر در استان قم برگزار شد.

وی افزود: ۵ هزار و ۵۱۰ نفر از جوانان استان در ۲۲۳ کلاس آموزشی و کارگاهی شرکت کردند.

این مقام مسئول گفت: ۱۱ مسابقه فرهنگی، امدادی و ورزشی با شرکت ۴ هزار و ۸۵۷ نفر در استان قم برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم اضافه کرد: ۱۰ اردو نیز ویژه اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، با مشارکت ۵۱۸ نفر از جوانان برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم‌های هیأت حضرت علی اکبر (ع) نیز در مدت یاد شده، با مشارکت ٦٤۲ نفر از جوانان و نوجوانان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۳۰ کانون هلال احمر تصریح کرد: طبق سامانه عضویت، کل اعضای سامانه ۱۳ هزار ٦٦۱ نفر می‌باشد که از این تعداد، ٤ هزار و ٤۱٦ نفر در سامانه جامع عضویت در هشت ماه نخست سال ثبت نام کرده‌اند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی