مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم از اعزام کاروان سلامت به منظور برگزاری رزمایش جهادی و استقرار میز خدمت این جمعیت در محلات کم برخوردار استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد رضا بهرامی اظهار کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر استان قم با همکاری مرکز بهداشت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی، با هدف توانمند سازی و تحول اجتماعی در محلات کم برخوردار و رویکرد‌های بهداشتی و درمانی، حمایتی و فرهنگی، آموزشی و امدادی، به همت خانه هلال مسجد امام حسین(ع)  به محله امین‌آباد قم اعزام شد.


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با توجه به خدمات ارائه شده، گفت: ویزیت رایگان پزشکان عمومی و  متخصص، اهدای داروی رایگان، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، برپایی فضای دوستدار کودک با حضور اعضای تیم سحر(سفیران حمایت‌های روانی اجتماعی) و توزیع بروشورهای آموزشی، از جمله خدمات ارائه شده در این کاروان بود.


وی با اشاره به خدمات درمانی و بهداشتی این کاروان، گفت: پزشک عمومی و کودکان، متخصص داخلی، مشاوره مامایی و بیماری‌های شایع زنان، متخصص ریه، کارشناسان بهداشت روان و تغذیه و کنترل فشار خون، به ۳٤۲ نفر از مراجعین خدمات درمانی و بهداشتی ارائه دادند.


وی در ادامه بیان کرد: بازی‌های فرهنگی همچون; نقاشی روی صورت کودکان، مسابقه نقاشی، اریگامی، مارپله و فوتبال، از خدمات حمایتی و فرهنگی اعضای تیم سحر به کودکان بود.


لازم به ذکر است; مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم از روند برگزاری این برنامه، بازدیدکردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی