مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اردوی تفریحی، آموزشی و امدادی در قم برگزار شد

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری اردوی تفریحی، آموزشی و امدادی در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و سازماندهی مناطق حاشیه نشین در اردوگاه ملاصدرا خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد مصباحی بیان کرد: با توجه به هماهنگی تفاهم‌نامه سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و سازمان جوانان در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و سازماندهی مناطق حاشیه نشین، فاز اول اردوی تفریحی، آموزشی و امدادی در اردوگاه ملاصدرای شهر کهک، برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم تشکیل گروه‌های امدادی و محلی در مناطق حاشیه نشین، آمادگی در برابر مخاطرات، تشکیل گروه‌های آموزش دیده به منظور ارائه حمایت‌های روانی اجتماعی به مردم در راستای افزایش تاب آوری، آموزش و تشکیل تیم‌های سحر را از اهداف مهم برگزاری این برنامه دانست.


وی توضیح داد: ۱٤۰ نفر از خانم‌های خانه‌های هلال شهر قائم، امین آباد، امامزاده سید معصوم(ع) و دروازه ری، آموزش امداد و کمک‌های اولیه را در دو بخش تئوری و عملی در روز نخست این اردو فرا گرفتند.


وی در ادامه افزود: مسابقات ورزشی همراه با اهدای جوایز، برگزاری نماز جماعت و سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال‌احمر قم، از دیگر برنامه‌های این اردو بود.


معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم گفت: آئین افتتاحیه این طرح با حضور مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر قم، معاون فرماندار شهر کهک، شهردار و نماینده دفتر اجتماعی استانداری و مسئولین خانه‌های هلال، در سالن اجتماعات فرمانداری شهر کهک برگزار شد.


وی یادآور شد: این اردوی آموزشی در ۲ روز مجزا برای خانم‌ها و آقایان در اردوگاه ملاصدرای شهر کهک، برگزار می‌شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی