مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

وبینار طرح ملی «ماهر» برگزار شد

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۲:۰۲ ب.ظ

وبینار طرح ملی «ماهر» (مهارت آموز هلال‌احمر)، با حضور معاون امور جوانان، رئیس اداره پیش دبستانی و دانش‌آموزی هلال‌احمر، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان، در مرکز امور جوانان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، وبینار طرح ملی «ماهر» (مهارت آموز هلال‌احمر)، با حضور معاون امور جوانان، رئیس اداره پیش دبستانی و دانش‌آموزی هلال‌احمر، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان، در مرکز امور جوانان برگزار شد.


بر اساس این گزارش; این طرح ویژه کلیه مدارس دوره دوم ابتدایی در چهار گام اجرا خواهد شد.


گام نخست: کانون‌های هلال‌احمر در مدرسه‌ها تشکیل و در هر مدرسه ۱۰ الی ۳۰ دانش‌آموز عضو می‌شوند.


گام دوم: مربیان و مجریان این طرح باید آموزش‌های لازم را فراگیرند.


گام سوم: تمام اشخاصی که وظیفه تربیت و مراقبت از کودک را دارند از جمله اولیاء، والدین، مربیان و ...، باید آموزش داده شوند.


گام چهارم: آشنایی با هلال‌احمر، حفظ خونسردی در برابر حوادث، مدیریت استرس، آشنایی با تلفن‌های ضروری، آشنایی با نقاط امن‌، ناامن، نحوه صحیح پناه‌گیری و خروج ایمن، از جمله مباحثی است که دانش‌آموزان با آن آشنا خواهند شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی