مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری فاز دوم اردوی تفریحی، آموزشی و امدادی در قالب فضای دوستدار کودک در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و سازماندهی مناطق حاشیه نشین در قم خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد مصباحی بیان کرد: با توجه به هماهنگی تفاهم‌نامه سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و سازمان جوانان در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و سازماندهی مناطق حاشیه نشین، فاز دوم اردوی تفریحی، آموزشی و امدادی در قالب فضای دوستدار کودک و فرهنگی در مجتمع فرهنگی ورزشی هلال‌احمر استان قم، برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم تشکیل گروه‌های امدادی و محلی در مناطق حاشیه نشین، آمادگی در برابر مخاطرات، تشکیل گروه‌های آموزش دیده به منظور ارائه حمایت‌های روانی اجتماعی به مردم در راستای افزایش تاب آوری، آموزش و تشکیل تیم‌های سحر را از اهداف مهم برگزاری این برنامه دانست.


وی توضیح داد: ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی در فضای شاد کودکانه آموزش امداد و کمک‌های اولیه همچون; پانسمان و بانداژ، نحوه صحیح پناه‌گیری در هنگام وقوع زلزله، آشنایی با ابزار آلات خودروهای نجات و آمبولانس، آشنایی با آنست و بازدید از انبار، را در دو بخش تئوری و عملی برای آشنایی بیشتر با جمعیت هلال‌احمر در روز نخست این اردو فرا گرفتند.


وی در ادامه افزود: برپایی فضای دوستدار کودک و فرهنگی، مسابقات اریگامی و باد کردن بادکنک همراه با اهدای جوایز به همه شرکت کنندگان با حضور روحانیان کانون طلاب هلال‌احمر و سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال‌احمر قم، از دیگر برنامه‌های این اردو بود.


وی یادآور شد: این اردوی آموزشی در ۲ روز مجزا برای دختران و پسران در مدرسه امداد و نجات هلال‌احمر قم برگزار می‌شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی