مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه مربیان و داوران رشته بسکتبال(خانم)، در خانه بسکتبال قم خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد مصباحی گفت: معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان قم در راستای تفاهم نامه فی مابین جمعیت هلال‌احمر و اداره کل ورزش و جوانان در خصوص راه اندازی خانه‌های هلال تخصصی ورزش و جوانان، به برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه مربیان و داوران رشته بسکتبال(خانم)، اقدام کرد. 


وی در ادامه بیان کرد: دوره امداد و کمک‌های اولیه با همت معاونت امور جوانان و همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان قم با هدف ارتقاء سطح آگاهی مربیان و داوران ورزشی از اقدامات اولیه در حوادث به ویژه حوادث ورزشی و همچنین کاهش صدمات و آسیب‌های جسمانی در جامعه ورزش استان برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم  افزود: این دوره با حضور ٤۰ نفر از مربیان و داوران خانم رشته بسکتبال، در قالب ۲ کلاس آموزشی به مدت ۲۲ ساعت از بهمن ماه در خانه بسکتبال قم برگزار شد و در ۲۱ اسفند ماه با موفقیت به پایان رسید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی