مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

محمد رضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با صدور پیامی نوروز ۱٤۰۳ را به مردم شریف ایران به خصوص کارکنان، جوانان، امدادگران، مربیان، داوطلبان و خیرین پرتلاش این جمعیت تبریک و تهنیت گفت.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این پیام آمده است:

به نام خداوند مهربان

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

رسیدن بهار نوید دوباره ی زندگی و نو شدن است. بهار فرصتی برای اندیشیدن و ستایش عظمت و قدرت خالق بی‌همتاست. امسال بهار طبیعت و جشن شکفتن با بهار بندگی، ماه سراســر نــور و برکت ماه رمضان نیز مقارن شده که فرصتی بسیار مغتنمی است تا همچنان کـه طبیعت لباس کهنه از تن به در می‌آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت زدوده و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

سال ۱۴۰۲ را با تمام فراز و نشیب‌ها با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی تمامی همکاران و اعضای پرتلاش عزیز پشت سر گذاشتیم. اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی‌وقفه، خود را برای انجام خدمات شایسته با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه و کلیه منابع و امکانات موجود در راستای اهداف و برنامه‌های هلال‌احمر در سال جدید آماده ساخته و با  افزایش سطح رضایتمندی ذی‌نفعان همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرفضیلت از خدای بزرگ توفیق درک اوقات پرفیض این ماه را برای همگان مسئلت دارم و سال ۱٤۰۳ را که توسط مقام معظم رهبری به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، به ملت شریف ایران به خصوص کارکنان، جوانان، امدادگران، مربیان، داوطلبان و خیرین هلال احمر استان قم که سال آینده را با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر آغاز می‌کنند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سالی سرشار از شادکامی و تندرستی را آرزو دارم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی