مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در هفتمین روز از نوروز ۱٤۰۳ و همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، حجت الاسلام روانبخش و دکتر منان رئیسی نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی از توانمندی‌ها، امکانات و تجهیزات امدادی هلال احمر استان و همچنین از روند اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر در عوارضی قم_ تهران و بوستان خبرنگار بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، حجت الاسلام روانبخش و دکتر منان رئیسی نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در هفتمین روز از نوروز ۱٤۰۳ و در سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور در ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان از مرکز کنترل و فرماندهی عملیات امداد و نجات و بانک تجهیزات پزشکی امانی و همچنین از مرکز لجستیک و انبارهای امدادی بازدید به عمل آوردند و  از نزدیک با توانمندی‌ها، امکانات و تجهیزات امدادی این جمعیت آشنا شدند.

براساس این گزارش، منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با حضور در عوارضی قم- تهران و بوستان خبرنگار از روند اجرای طرح ملی امداد و نجات و بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان که در قالب طرح ملی خدمات نوروزی اجرا می شود بازدید و از خدمات شایسته امدادگران، نجاتگران و جوانان به مسافرین نوروزی تقدیر کردند.

این گزارش می‌افزاید: حجت الاسلام روانبخش و دکتر منان رئیسی نمایندگان منتخب  مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدیدهای خود با پوشیدن لباس جمعیت هلال‌احمر، عضو داوطلب این جمعیت در استان قم شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی